December 21, 2008

Matematika i klađenje

Profesor matematike Stevan Sremac

Sve je matematika. Ja pravim sisteme. Prvi sam na Mocartovoj listi u Subotici. Bio sam osmi u julu na nivou Srbije. Četiri bicikla sam osvojio u kladionici, sad će biti peti.

Saveti za uspešno klađenje: - Prvo, treba pratiti

-drugo, treba imati pare

-treće, malo sreće.

Ako hoćete da dobijete pare treba da investirate. Prvenstveno, treba da se prati i to iz nedelje u nedelju. Prati se preko novina, interneta, menjamo mišljenje. U kladionici jedan drugog savetujemo na neki način. Sarađujemo!

3 comments:

  1. i ja sam na sistemima ali nisam bas uspesan....sistemi 2/5 sa 2/5,ili ....2/7 sa 2/7...nisu mi uspesni

    ReplyDelete
  2. Ako se radi o "punim" sistemima, onima koje je izradila kladionica - to je za one koji se klade ... katastrofa !Jedan najobičnije primjer: Ako se kladite na"X" u prvo poluvrijeme (nogomet) gdje je kvota prosječno 2,oo i primjenite sistem 4 od 7 (4/7). Tek sa 5 pogodaka ste u dobitku od 32,00 koji pokriva i ulog od 21,00. ALI, 5 od 7 to je 71,43%, a "X" u poluvremenu se prosječno odigrava tek nešto malo više od 45%.

    ReplyDelete